Scorpion Zero AllSeason 235/55 R19 101T (AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT) fra Pirelli er et højtydende helårsdæk, der er ideelt til sporty SUV'er. De innovative sammensætninger og det asymmetriske mønster gør det sikkert på både tørre og våde underlag. Den høje tæthed af riller giver også fremragende trækkraft på sne. Slidbanens riller og buede broer (Pirelli Noise Cancelling System ™) giver betydelig støjreduktion.
Beskrivelse
Scorpion Zero AllSeason 235/55 R19 101T (AO, MFS, 3PMSF, Seal Inside, ELT) fra Pirelli er et højtydende helårsdæk, der er ideelt til sporty SUV'er. De innovative sammensætninger og det asymmetriske mønster gør det sikkert på både tørre og våde underlag. Den høje tæthed af riller giver også fremragende trækkraft på sne. Slidbanens riller og buede broer (Pirelli Noise Cancelling System ™) giver betydelig støjreduktion.
Beskrivelse
anmeldelser
Snekæder
Montering
BUET LAMELLER
Buede lameller i de indre blokke tilbyder bedre trækkraft på sne, hvilket øger sikkerheden og kontrollen på et sneklædt underlag.
FIRE LANGSGÅENDE RILLER
De langsgående riller sikrer en fremragende vandafledning; den ydre rille, der er mindre, gør det muligt at tilpasse mønsteret, hvilket forbedrer sikkerheden på tørre overflader. En lavere dækmønsterdybde øger bremseevnen på tør vej, uden at gå på kompromis med slidstyrken.
HØJ LAMELDENSITET
Mere end 30 m lameller (93 % mere end Scorpion Zero Asimmetrico) giver meget god vedhæftning og fremragende trækkraft om vinteren, hvilket muliggør bemærkelsesværdige præstationer på sneklædte overflader.
OPTIMERET MØNSTERDESIGN TAKKET VÆRE KURVEDE RILLER OG BROER
Net reduktion af støj for øget kørekomfort.
Seal Inside™
Pirelli revolutionerer kørsel efter punktering ved at skabe en ny generation af selv-reparerende dæk, der sikrer sikkerheden og gør det muligt at fortsætte kørslen efter at have fået en punktering, mens man stadig har fuld kontrol over bilen.
Faktisk kan et køretøj, hvis dæk er punkteret af et eksternt objekt, i 85% af tilfældene fortsætte sin kørsel, fordi lufttrykket forbliver intakt med Seal Inside™ teknologien. Denne udvikling eliminerer dermed størstedelen af de ulykkessituationer, der skyldes tab af tryk i et punkteret dæk.
Med et Seal Inside™ dæk, lader en punktering dig ikke stå i stikken midt i ingenting: du kan køre hjem for at skifte dit dæk, eller du kan køre direkte til et værksted.
Denne Seal Inside™ teknologi kan bruges på alle køretøjer afhængigt af dækkets dimensioner.
Fase 1
Det eksterne objekt, som en søm, er omgivet af mastikken inde i dækket.
Fase 2
Hvis objektet bliver skudt ud, fylder mastikken hullet efterladt gradvist af objektet.
Fase 3
Når objektet er helt ude af dækket, er hullet fuldstændigt fyldt og forseglet, hvilket forhindrer ethvert tab af tryk.
67 kundekommentarer
4.0 af 5 stjerner
Forbrug
4.5 /5
Fugtig vej
4.5 /5
Tør vej
4.5 /5
Komfort
4.5 /5
Kvalitet/Pris
4.0 /5
Stabilitet
4.5 /5
Støj
4.5 /5
Holdbarhed
3.5 /5
Forbrug
4.5 /5
Fugtig vej
4.5 /5
Tør vej
4.5 /5
Komfort
4.5 /5
Kvalitet/Pris
4.0 /5
Stabilitet
4.5 /5
Støj
4.5 /5
Holdbarhed
3.5 /5
Internetbrugernes meninger
Vi informerer dig hermed om, at anmeldelserne på siden gennemgår en kontrolprocedure. Anmeldelserne opføres kun i kronologisk rækkefølge
- Vej
- Normal
- 45000 km
Jeg bruger mit tunge køretøj til mit arbejde og kører 40000 km om året i alle slags vejr, disse dæk er ideelle til deres greb, levetid og vejgreb.
Jeg anbefaler dem.
- Vej
- Normal
- 500 km
Årsskiftet dæk monteret på det rigtige tidspunkt på året!
- Bjerg
- Sportlig
- 2000 km
Godt greb
- Vej
- Sportlig
Fantastisk greb på sne og is. Meget behagelig at køre på tør vej.
- Motorvej
- Normal
- 100000 km
En exceptionel holdbarhed!
100.000 km med denne type dæk.
Anbefales.
- By
- Økonomisk
Jeg købte de samme dæk til en Evoque for nogle år siden. De passer til det, jeg bruger dem til.
- Vej
- Normal
Meget godt dæk til en rimelig pris
- Vej
- Økonomisk
- 12000 km
Kommer hurtigt frem god service tilfreds anbefaler herfra
- Motorvej
- Normal
- 10000 km
Igen og igen med glæde
- Vej
- Normal
- 35000 km
Ved visse lave hastigheder 50-80 km/t føler jeg vibrationer i bilen. De er allerede blevet balanceret, men desværre måske gælder det ikke for alle biler. Med mine tidligere sommerdæk var der ingen problemer. Ellers fungerer det fint med hensyn til brændstofforbrug, selv i regnvejr, men disse vibrationer er irriterende, derfor vil jeg ikke købe dem igen. Jeg vil skifte til sommerdæk igen.