Søgning efter dimension
Motorcykeldæk Bridgestone

Motorcykeldæk Bridgestone

Dækfabrikanten Bridgestone lægger særlig vægt på produktionen af motorcykeldæk. De har nu produceret motorcykeldæk i over 60 år. Idag, er 30% af de nye motorcykler, som kommer på det danske marked, originalmonteret med Bridgestone dæk

Den japanske producent koncentrerer idag al sin energi på at forstærke dækkenes kvalitet og ydeevne, således at de fuldtud lever op til motorcyklisternes forventninger. Det seneste initiativ er dækket Battlax T30.

Den japanske producent samlede 100 motorcyklister som testede dækkene. Deres mål er at teste det nye dæk under reelle forhold for at kunne garantere hverdags motorcyklisten en optimal kvalitet.

De mest solgte varer

Vejkørsel / Sport

Scooter

Enduro

Trail

Løb / Bane

Cross / Trial

Custom

Teknologierne i mærket Bridgestone

DBC (Forbedret manøvrerbarhed)

DBC (Forbedret manøvrerbarhed)
Bagdækkene Battlax BT-012SS følger et revolutionerende design med en dobbelt bælte. Den enkelte spiralbælte suppleres med et bælte på hver skulder. Dette design sikrer en flot greb i kurverne, kombineret med en manøvredygtighed og stødabsorption uden lige. Derudover er den centrale del af rullebanen efterladt fri, hvilket gør kørsel i lige linje mere stabil.

5LC (Maksimal trækkraft i sving)

5LC (Maksimal trækkraft i sving)
Udsprunget fra de kreative hjerner hos Bridgestones MotoGP-ingeniører, skiller 5LC-teknologien for bagdæk sig ud ved at kombinere 5 lag af 3 forskellige gummiblandinger. : Midten af løbebanen prioriterer stabilitet og levetid takket være en hård blanding, skuldrene tilbyder utrolig trækkraft takket være en medium gummiblanding og endelig tillader ydersiden ekstrem greb i kurver takket være en højgrebsblanding. I sidste ende, en innovativ teknologi til tjeneste for en betagende oplevelse!

MS-BELT (Mindre ophobet varme og mere stabilitet)

MS-BELT (Mindre ophobet varme og mere stabilitet)
Alle bagdæk fra Battlax drager fordel af en enkeltspiral bæltekonstruktion. Det er en unik aramidbånd, der kontinuerligt er viklet omkring hele dækkets omkreds. Unikheden af båndet forhindrer overlapning af lag, svejsninger eller samlinger og bringer en ukendt lethed over den standard krydsbælte design. Den enkeltspiral bælte reducerer drastisk enhver opvarmning, der opstår under dækkets rotation. Resultatet er øget stabilitet og forbedret stødabsorberingseffektivitet.

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Eksklusiv teknologi fra Bridgestone til udvikling af dæk, der gør det muligt at måle og visualisere dækkenes kontaktfladeadfærd under faktiske kørselsforhold. Tidligere bestod dækudvikling i at udføre simuleringer, bygge prototyper og bruge laboratoriemålinger samt faktiske køretøjstests for at verificere ydeevnen. ULTIMAT EYE™ genskaber i laboratoriet højhastighedskørselsforhold svarende til et faktisk køretøj, hvilket gør det muligt at visualisere dækkenes kontaktfladeadfærd. Ud over de tidligere faktiske køretøjstests tillader dette en højpræcis analyse og verifikation af ydeevnen på et solidt videnskabeligt grundlag. Ved hjælp af teknologi designet til at udvikle dæk til de mest krævende bil- og motorcykelløb i verden, kan måle- og analyseudstyret håndtere hastigheder op til 400 km/t og hældningsvinkler op til 60 grader.
LiveChat
Whatsapp Messenger