Toyo dækket Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda er en reference hos sportskørsels amatører. Glimrende kørselsstabilitet på tør og våd vej. Bemærkelsesværdig stabilitet ved en hvilken som helst hastighed.
Toyo dækket Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda er en reference hos sportskørsels amatører. Glimrende kørselsstabilitet på tør og våd vej. Bemærkelsesværdig stabilitet ved en hvilken som helst hastighed.
To leveringsmuligheder er tilgængelige for dig, når du afgiver din ordre:
Levering til den adresse du vælger: du vil kunne bringe dine dæk til en af vores partnercentre for at få udført monteringsydelsen.
Levering til en monteringsstation: partneren vil kontakte dig ved modtagelse af din ordre for at aftale en tid og udføre monteringsydelsen.
Partnernes priser er angivet, når du afgiver din ordre. Du kan således vælge den mest fordelagtige og praktiske mulighed.
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Fantastiske dæk. Meget tilfreds....
Dæk købt for anden gang kun til forakslen af en Ford Focus II Mk2. Grebet på tør vej er fantastisk i skarpe sving, det holder sporet med lethed. Det sidste dæk, efter 20.000 km ved 2,4 bar, var helt slidt på siderne, men centret havde stadig en 20 % brug. På våd vej opfører de sig meget godt, men er ikke egnet til sportslig brug. Anbefales, hvis du kører få kilometer og kører ad mange snoede veje.
Elsker disse dæk, de har totalt ændret hvordan bilen føles sammenlignet med de tidligere Avons.
Tidligere udstyret med HANKOOK VENTUS, bemærkede jeg en meget stor forskel, især da dækkene begyndte at blive slidte. Med TOYO efter 30.000 km meget sportslig kørsel, ingen forskel i vejgreb, hverken på tørt eller vådt underlag. Jeg afventer at se den reelle levetid, men for mig er der ingen tøven, når de er slidte, vil jeg montere de samme købt hos centrale pneus.
Indtil nu er det det bedste dæk, jeg har monteret, i forhold til mine præferencer. Efter 5.000 km giver jeg dem en generelt høj bedømmelse, fordi de ærligt talt udmærker sig på alle områder. Mit primære brug er 80 % landevej. Jeg bor i et område med kurver, hvor jeg kører 40-80 km/t, og i weekenden kører jeg også på hoved- og sekundærveje samt lidt motorvej. Jeg kører generelt hurtigt og presser ofte bilen i svingene. Tidligere havde jeg Continental SportContact 5. De største forskelle i forhold til disse dæk er, at selvom gummiet virker blødt før montering, holder karkassen formen ekstraordinært godt; i sving føles det som at have topklasseaffjedring. I de samme sving yder bilen langt bedre støtte, er meget mere stabil, og derfor kan jeg tage dem hurtigere. Grebet på tør vej er perfekt, ingen uventede reaktioner selv på dårlig asfalt, og rullelyden er også forbedret. De siges ikke at være de mest støjsvage, men for mig har forbedringen været markant i forhold til Continental (og jeg skiftede dem uden at køre dem helt ned). Brændstofforbruget er faldet med 0,2 liter pr. 100 km (jeg kører altid de samme ruter). Styringen er meget præcis, og retningsskift sker hurtigt. På åben vej eller motorvej kører den som på skinner. De absorberer ujævnheder langt bedre end Continental. I vådt føre har jeg testet dem i kraftig, men ikke heftig, regn og presset dem til grænsen. Jeg har kunnet holde samme høje tempo som på tør vej uden mærkelige reaktioner. Her forventede jeg egentlig en dårligere performance, da jeg tidligere ofte brugte Uniroyal, men der er intet at misunde. Det betyder ikke, at man kan køre vildt i regnvejr, for en kritisk situation i vådt føre er selvfølgelig ikke det samme som på tørt, men når jeg kan holde samme tempo i snævre kurver uden at antispin overhovedet aktiveres, ser jeg det som positivt. Jeg har ikke prøvet dem i vådt føre ved høj hastighed (over 150 km/t), så jeg ved ikke, hvordan mønsteret reagerer, hvis der er vandpytter. Holdbarhed har jeg givet 4 stjerner, fordi det stadig er for tidligt at bedømme, men alt i alt, taget prisen i betragtning og til den bil, jeg har nu, vil jeg helt klart fortsætte med denne model. Jeg mener, at ydelsen er meget bedre end de dyrere premium-mærker i samme segment. Tag dog bilens vægt i betragtning (over 1.500 kg); jeg ved ikke, om de vil fungere lige så godt på mindre eller lettere biler. Det er første gang, jeg monterer Toyo, og på mine dæk står der, at de er fremstillet i Japan. Jeg troede, de blev produceret på den europæiske fabrik.
Dæk brugt på banen og til fritidsbrug. Jeg er meget tilfreds med dem og ser ingen forskel fra de store mærker.
meget god kvalitet til prisen jeg anbefaler
fremragende dæk til sportslig og normal kørsel i regn og på tør vej 0 støj fremragende dæk.
meget god dæk
super + -----
Beskyttelse af dine personlige data er en stor bekymring for os.
Vi lægger stor vægt på fortroligheden og sikkerheden af alle de oplysninger, du deler med os.
Som en af vores hovedprioriteter har vi implementeret strenge foranstaltninger for at sikre beskyttelsen af dine data.
Vi inviterer dig derfor til at læse vores detaljerede privatlivspolitik, hvor du finder alle oplysninger om indsamling, brug og beskyttelse af dine personlige data.
Vi forpligter os til at respektere dit privatliv og behandle dine data med den største omhu.