Generelle handelsbetingelser


Vores generelle handelsbetingelser har til formål at give dig en større indsigt i dine rettigheder som kunde. Læs venligst nedenstående information nøje.


Disse handelsbetingelser angiver de betingelser, der gælder for køb af varer fra firmaet AD TYRES INTERNATIONAL SLU - i det efterfølgende benævnt «AD TYRES INTERNATIONAL SLU» eller «Virksomheden» - indarbejdet i henhold til Andorras lovgivning og registreret med adresse på Carrer Bonaventura Armengol nummer 10, AD500 Andorra la Vella i Andorra med en kapital på 1.000.000 EUR under registreringsnummer NRT: L-711448-M Registreringsdato: 30/05/2016 på Registreringskontoret for handel.
Enhver privat person eller forretningsenhed, der foretager et køb på virksomhedens hjemmeside, vil i det følgende blive omtalt som "kunde" eller "køber".
Disse generelle handelsbetingelser udgør en aftale mellem AD TYRES INTERNATIONAL SLU og kunden.


Introduktion

Der er gratis adgang til denne hjemmeside www.daekleader.dk for alle. Den er blevet oprettet til at sælge dæk, hjul og snekæder til private personer samt forretningsenheder. Der findes en detaljeret beskrivelse af disse produkter på hjemmesiden.


1. Emne

Disse generelle handelsbetingelser definerer virksomhedens og kundens rettigheder og forpligtelser i forbindelse med online købet af de produkter, virksomheden udbyder. Kunden skal forholde sig til de generelle handelsbetingelser, der findes på hjemmesiden i det øjeblik, kundens ordre godkendes.


2. Generelle betingelser

De nuværende generelle handelsbetingelser gælder for alt salg af produkter via virksomhedens hjemmeside, ved at bruge hjemmesiden accepterer kunden disse generelle handelsbetingelser og indgår således en aftale med virksomheden. Virksomheden forbeholder sig retten til at ændre de generelle handelsbetingelser i forbindelse med salg, ved udgivelse af en ny version på hjemmesiden når som helst. De gældende generelle handelsbetingelser er derefter dem, der er offentliggjort på hjemmesiden på tidspunktet for betaling af ordren.

De generelle handelsbetingelser kan finde spå følgende adresse: https://www.daekleader.dk/generelle-salgsbetingelser

Virksomheder sikrer, at der er mulighed for at godkende handelsbetingelser før ordren afgives på hjemmesiden. Kunden erklærer at have læst og accepteret disse generelle handelsbetingelser.

I henhold til britisk lov erklærer kunden, at være fuldt ud berettiget til at repræsentere den private person eller forretningsenhed, han/hun handler for. De oplysninger, der er registreret af virksomheden, udgør beviset for alle transaktioner, medmindre andet er bevist.

Alle reklametioner skal sendes til kundeservice. AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke behandle reklamationer.

Kunden kan åbne en eftersalgs-ticket i den relevante ordre ved at logge på hans/hendes konto på virksomhedens hjemmeside. Det er også muligt at kontakte kundeservice ved at klikke her: https://www.daekleader.dk/kontakt


3. Pris

Prisen på produkterne på vores hjemmeside er angivet i pund sterling inklusive alle afgifter og er detaljeret beskrevet på produktets side.

I overensstemmelse med afsnit 16 her nedenfor er enhver ordre underlagt Andorras lov. Disse ordrer anses for behandlet i det område, hvor AD TYRES INTERNATIONAL SLU er etableret. Som en konsekvens heraf kan priser, der gælder for produkterne, omfatte miljøbidrag, som kræves af staten Andorra.

Hvis momsen ændres af de britiske myndigheder, justerer virksomheden priserne på produkterne i overensstemmelse hermed.

I øjeblikket vises købspriserne i pund i indkøbskurven med alle afgifter inkluderet.

Prisen på produkterne ændres flere gange om dagen. Priserne på hjemmesiden kan ændres når som helst og uden varsel. Sådanne ændringer påvirker dog ikke ordrer, som kunden allerede har afgivet før ændringer.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU indvilliger i at anvende den pris, der er angivet på hjemmesiden i det øjeblik ordren godkendes. Telekommunikationsomkostninger, der er nødvendige for at få adgang til AD TYRES INTERNATIONAL SLUs hjemmeside, skal betales af kunden. Det samme gælder også forsendelsesomkostningerne.


4. Produkter

Produktets egenskaber og pris kan ses af kunden på selskabets hjemmeside.

Visse oplysninger, såsom billeder af produkterne eller de oplysninger, der vises på etiketterne om kvalitet og ydeevne, er ikke kontraktlige; AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke holdes ansvarlig, hvis det bestilte produkt eller oplysningerne om dets kvalitetsmærkat og ydeevnedeklaration er forskellige fra det billede, der vises på hjemmesiden.

DOT refererer til fremstillingsdatoen for dækket. Det er et firecifret tal, der angiver ugen og året for fremstillingsdatoen. Alle dæk fremstillet for mindre end 36 måneder siden betragtes som nye. Der accepteres ingen reklamationer af AD TYRES INTERNATIONAL SLU for dæk fremstillet inden for de sidste 36 måneder.

Kunden anerkender at være blevet informeret om forsendelsesgebyrer samt betaling- og leveringsbetingelser.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU opfylder kundens ordre inden for begrænsningen af, hvad der er tilgængeligt på lageret. Hvis en bestemt vare er udsolgt, vil AD TYRES INTERNATIONAL SLU informere kunden herom.

Disse ordreoplysninger meddeles derefter detaljeret til kunden på engelsk efter bekræftelse af ordren og opretter således aftalen mellem virksomheden og kunden. En ordreoversigt og bekræftelse sendes til kunden efter bekræftelse af ordren.

Det er aftalt og angivet under hvert billede på vores hjemmeside, at billeder ikke er kontraktmæssigt bindende. AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke holdes ansvarlig, hvis det bestilte produkt fraviger fra det billede, der vises på hjemmesiden.

Undtagen under særlige betingelser, er rettighederne her nedenfor kun tildelt til den fysiske person, der underskriver ordren (eller ejeren af ​​den angivne e-mailadresse).

I overensstemmelse med juridiske betingelser vedrørende overholdelse og skjulte mangler refunderer AD TYRES INTERNATIONAL SLU defekte eller ikke tilsvarende produkter i ordren.

Der kan anmodes om refusion efter følgende metoder:

AD TYRES INTERNATIONAL SLU arrangerer returneringen af ​​de defekte produkter for egen regning og accepterer at tilbagebetale kunden fuldt ud inden for 10 arbejdsdage fra det øjeblik, produktet returneres til lageret. Den fulde refusion er underlagt resultatet af ekspertvurderingen og kan behandles, hvis evalueringen afslører en mangel, der begunstiger kunden.

Refusionen foretages altid ved hjælp af samme betalingsmiddel, som ordren blev betalt med (bankkort, bankoverførsel osv.).

Det sker, at visse producenter sælger deres produkt under et andet mærke. Det er for eksempel tilfældet for dækkene Maxxis og Cheng Shin og CST, som er tre mærker fremstillet af samme firma: Cheng Shin/CST. Det er også tilfældet for mærkerne Mitas og Sava. Disse dæk er fremstillet af det samme firma og har derfor samme kvalitet og ydeevne. AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke på forhånd vide, hvilket dækmærke der leveres til en ordre på et af disse dækmærker.

Hvis kunden beslutter at returnere dækket, betales omkostninger til returforsendelsen fuldt ud af ham/hende.

Hvis AD TYRES INTERNATIONAL SLU arrangerer returneringen af ​​produkterne, er gebyret til returforsendelsen 190 kr pr. vare, hvis afhentningen af ​​varen/varerne foretages af en professionel transportør.

Kunden kan beslutte at returnere varerne for egen regning. I så tilfælde skal kunden bede om en gyldig returadresse fra AD TYRES INTERNATIONAL SLU, og returforsendelsen er udelukkende kundens ansvar. AD TYRES INTERNATIONAL SLU giver kunden et returdokument, der skal vedhæftes på pakken/pakkerne. AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke holdes ansvarlig for skader eller tab under returtransporten. Kunden modtager fuld refusion inden for 10 arbejdsdage fra det øjeblik, produktet modtages på lageret.

Refusionen foretages altid ved hjælp af samme betalingsmiddel, som ordren blev betalt med (bankkort, bankoverførsel osv.).


5. Forbehold om ejendomsret

Produkterne forbliver AD TYRES INTERNATIONAL SLUs ejendom indtil de er betalelt fuldt ud.

Hvis betalingen er blokeret eller kunden har bedt om tilbagebetaling, kan AD TYRES INTERNATIONAL SLU, uden at krænke kundens rettigheder, kræve tilbagelevering af produkterne for kundens regning, indtil de er fuldt inddrevet.


6. Forsendelsesbetingelser

Leveringen tager generelt mellem 2 og 8 arbejdsdage. Vi kan ikke garantere leveringstider. Det sker, at en pakke er forsinket på grund af trafikproblemer eller ulykker under transport. Levering må højst tage 20 dage efter modtagelse af betalingen. Hvis denne tidsfrist overskrides, kan kunden bede om refusion ved blot at annullere ordren.

Hvis leveringsadressen er et monteringscenter, er det kundens ansvar at kontakte dette monteringscenter direkte for at lave en aftale og kontrollere tilgængeligheden.

Forsendelsesgebyrene tilbydes i tilfælde af en ordre på to identiske produkter.

Hvis der bestilles en vare (bildæk, fælg), skal forsendelsesgebyret betales af kunden, medmindre ordren vedrører motorcykeldæk eller i visse tilfælde, hvor forsendelsesgebyret tilbydes ved køb af mindst et dæk.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU er indforstået med at levere produkterne til den leveringsadresse, som kunden har angivet under bestillingen.

Hvis ordren indeholder flere forskellige varer, er det muligt, at disse forskellige varer ikke leveres samme dag, og der kan derfor ikke accepteres reklamationer fra kunden i så tilfælde.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke holdes ansvarlig, hvis kunden har opgivet en ufuldstændig eller forkert leveringsadresse, som derefter resulterer i, at produkterne ikke kan leveres. I så fald afholdes returforsendelsesgebyret på 190 kr pr. pakke helt af kunden.

Hvis kunden er fraværende, når leveringen finder sted, skal kunden kontakte den transportør, der har ansvaret for hans/hendes pakke for at arrangere en ny leveringsdato eller for at få adressen på det depot, hvor kundens pakke er lagret af transportøren.

Hvis kunden ikke gennemfører ovenstående handlinger, returneres pakken til lageret hos AD TYRES INTERNATIONAL SLU inden for 10 arbejdsdage, og gebyret for returforsendelsen afholdes af kunden. Ved returnering af varerne til lageret behandles refusionen til kunden med fradrag af returforsendelsesgebyret på 190 kr pr. pakke.

Alt tab eller skader på produktet er kundens ansvar fra det øjeblik, kunden accepterer levering af produktet.

Kunden skal enten informere transportøren om alle problemer skriftligt på leveringstidspunktet eller afvise levering med en angivet grund.

Kunden skal tjekke det leverede produkts tilstand og overensstemmelse på leveringstidspunktet, både hvis leveringen finder sted på en hjemmeadresse eller i et monteringscenter.

Hvis det leverede produkt ikke svarer til den bestilte vare, eller pakken leveres beskadiget, skal kunden afvise levering. Kunden skal derefter straks informere AD TYRES INTERNATIONAL SLU om problemet ved at kontakte virksomhedens kundeservice via ticket-systemet eller ved at sende en fax eller et brev (AD TYRES INTERNATIONAL SLU Carrer Bonaventura Armengol nummer 10, AD500 Andorra la Vella, Andorra) .

AD TYRES INTERNATIONAL SLU tager ikke produkter retur, som allerede har været monteret eller brugt.

Hvis kunden bestrider underskriften på leveringen, indgives en reklamation til transportørfirmaet. Et certifikat for manglende modtagelse sendes til kunden, som skal returneres dateret og underskrives af kunden for at kunne aflevere reklamationen til transportørfirmaet. Hvis leveringsadressen var et monteringscenter, skal kunden bede monteringscentret om at underskrive certifikatet.

Fristen for behandling af reklamationen er mindst 10 arbejdsdage fra datoen for indgivelsen af ​​reklamationen, og det kan tage op til 4 uger at modtage svaret fra transportvirksomheden. Denne frist er fastsat af transportørfirmaet, og AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke holdes ansvarlig for nogen forsinkelse.

Hvis kunden vælger et af selskabets partnermonteringscentre som leveringsadresse, accepterer han/hun at få dækkene monteret i det valgte monteringscenter. Prisen for montering fastsættes af monteringscentret og ikke af AD TYRES INTERNATIONAL SLU, og kunden skal acceptere disse priser. Hvis kunden nægter at montere dækkene i monteringscentret, hvor levering af ordren fandt sted, har monteringscentret ret til at anmode om en rimelig betaling fra kunden for modtagelse og opbevaring af kundens dæk.

Virksomheden kan ikke holdes ansvarlig for montering, afbalancering eller andre tjenester af monteringscentre, hvor kunden bestilte dækkene, da monteringscentre på ingen måde er relateret til virksomheden. Forretningsforholdet mellem monteringscenteret og kunden er underlagt en aftale mellem monteringscenteret og kunden.

Oplysningerne om monteringscentre, såsom åbningstider, priser, tjenester, den maksimale størrelse på dæk til montering osv., oplyses af selve monteringscentret. AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan ikke holdes ansvarlig, hvis priserne eller åbningstiderne hos de monteringscentre, der vises på hjemmesiden, er forskellige fra de faktiske priser eller åbningstider. Det er kundens ansvar at kontakte det monteringscenter, der er valgt til levering, og bede om priser og tilgængelighed, inden ordren afgives.

Disse oplysninger kan ændres på hjemmesiden uden at AD TYRES INTERNATIONAL SLU er bekendt hermed.


7. Tilgængelighed og præsentation

Aktien og priserne ændres automatisk på hjemmesiden flere gange om dagen. AD TYRES INTERNATIONAL SLU opfylder kundens ordre inden for begrænsningen af, hvad der er tilgængeligt på lageret. Hvis produktet ikke er på lager hos AD TYRES INTERNATIONAL SLU informeres kunden straks herom, og det fulde beløb refunderes til kunden på samme måde som ordren oprindeligt blev betalt.


8. Kontakt

Vores kundeservice er tilgængelig via kontaktformularen, hvad angår kommercielle spørgsmål eller via ticket-systemet angående spørgsmål relateret til eftersalgsservice af ordrer.

For at oprette forbindelse til hans/hendes konto skal kunden bruge den samme e-mailadresse som den, han/hun brugte under bestillingen af ​​ordren sammen med den adgangskode, der blev valgt på daværende tidspunkt.

Vores eftersalgsservice er åben fra kl. 08.00 til 16.00 (undtagen i weekender og på helligdage).

Klik her for at tilslutte dig vores team: https://www.daekleader.dk/kontakt


9. Annullering af ordren

AD TYRES INTERNATIONAL SLU har mulighed for at anmode om annullering af ordren efter godkendelse af betalingen.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU accepterer at svare på anmodninger om annullering samt at tage hånd om disse anmodninger, men kan ikke holdes ansvarlig, hvis det ikke lykkedes at annullere ordren. Når først varerne er i transportørens varetægt, er det umuligt at annullere eller stoppe ordrens forsendelse.

Hvis annulleringen godkendes, modtager kunden en bekræftelse herom fra virksomheden, og refusionen behandles inden for 10 arbejdsdage via samme betalingsmiddel som ordren oprindeligt blev betalt med.

Hvis ordren ikke kan annulleres, har kunden mulighed for at afvise leveringen. Ved returnering af varerne til lageret hos AD TYRES INTERNATIONAL SLU refunderes beløbet med et fradrag for returforsendelsesgebyret på 190 kr pr. pakke.

Hvis kunden accepterer levering, kan AD TYRES INTERNATIONAL SLU arrangere returneringen af ​​produkterne. Returforsendelsesgebyret er i dette tilfælde 190 kr pr. vare.

Kunden kan beslutte at returnere varerne for egen regning. I dette tilfælde skal kunden kontakte AD TYRES INTERNATIONAL SLU for at få den returadresse, hvor produkterne skal sendes tilbage til. I dette tilfælde tager kunden det fulde ansvar for transporten indtil det tidspunkt, hvor produktet ankommer til lageret hos AD TYRES INTERNATIONAL SLU. Virksomheden kan ikke holdes ansvarlig for tab eller skade under returforsendelsen. Når produktet er returneret til lageret, behandler AD TYRES INTERNATIONAL SLU den fulde refusion inden for 10 arbejdsdage.


10. Betaling

Betaling skal ske straks ved afgivelsen af ordren. Kunden kan betale med kreditkort, PayPal eller bankoverførsel.

Kunden skal angive ordrenummeret på betalingsformularen, hvis betalingen foretages via bankoverførsel. AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan identificere ordren med dette ordrenummer. Så snart bankoverførslen er modtaget (det kan tage op til 72 timer) godkendes ordren, og produktet sendes til kunden.

Kunden modtager en bekræftelse via e-mail herom.

Alle bankkort udstedt af bankinstitutioner uden for Storbritannien skal være internationale bankkort (Mastercard eller Visa). Den sikre online betaling med bankkort udføres af en udbyder.

Alle betalingsprocesser foretaget mellem de enkelte kunder og HIPAY/ BRAINTREE/CHECKOUT betalingssystemet er fuldt krypteret og beskyttet. Protokollen, der anvendes til betalingen, er SSL-registreret til elektronisk bankvirksomhed (3D Secure-protokol).

Alle oplysninger om ordren og bankkortnummeret er beskyttet og vises ikke på internettet. Bankkortnummeret udskrives aldrig på noget dokument, faktura eller andet papir.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU kender ikke bankkortnumrene. HIPAY/BRAINTREE/CHECKOUT-systemet opbevarer ikke bankkortnumrene, når betalingstransaktionen er videresendt til banken. Således har ingen adgang til kundens bankkortoplysninger via informatik eller trykte dokumenter. Risikoen for hacking og erhvervelse af kundens bankkortnummer under en købshandling på AD TYRES INTERNATIONAL SLUs hjemmeside via HIPAY/BRAINTREE/CHECKOUT-systemet er lig nul.

Professionelle kunder kan foretage deres betalinger med bankkort eller ved hjælp af det automatiske debiteringssystem fra AD TYRES INTERNATIONAL SLU.

Den af ​​kunden bekræftede betalingstransaktion debiteres straks på hans/hendes konto. I overensstemmelse med artikel L. 132-2 i den monetære og finansielle kode er forpligtelsen til betaling med bankkort uigenkaldelig. Ved at opgive sine bankkortoplysninger under betalingsprocessen bemyndiger kunden AD TYRES INTERNATIONAL SLU til at debitere sit kort med det beløb, der svarer til den angivne pris. Kunden bekræfter, at han/hun faktisk er den juridiske ejer af det debiterede kort, og at han/hun har ret til at bruge dette kort. I tilfælde af en fejl eller umuligheden af ​​at debitere kortet annulleres ordren med det samme.

Aktiviteterne i forbindelse med fjernsalgskontrakten afholdes af AD TYRES INTERNATIONAL EU beliggende niveau 3 Suite nr. 2407, Tower Business Center, Tower Street Swatar, BIRKIRKARA BKR 4013, MALTA - virksomhedsregistreringsnummer OC 1277.


10.1 Betaling med kreditkort i 4 rater

4 - trinvis betalingsmulighed er tilgængelig i henhold til nedenstående betingelser (komplette hjul er ekskluderet).

Totalbeløb på bestilling Administrationsgebyr
0.00 kr - 1 450.00 kr 6.90%
1 450.01 kr - 3 700.00 kr 2.41%
3 700.01 kr - 7 500.00 kr 2.39%
7 500.01 kr - 11 000.00 kr 2.36%
11 000.01 kr - 15 000.00 kr 2.33%
15 000.01 kr - 18 000.00 kr 2.29%
18 000.01 kr - 20 000.00 kr 2.24%

Udenlandske kort, hævekort, kort med systematisk autorisation (Electron, Maestro, Cirrus ...) og e-kort accepteres ikke.

Dine 4 - månedlige forfaldsdato betales med direkte debitering eller med kreditkort.

4 månedlige forfaldsdato er som følger:

  • Deadline 1 : dagen for din ordre, 1/4 af bestillingsbeløbet, inklusive administrationsgebyrer.
  • Deadline 2 : 30 dage efter din ordre, 1/4 af bestillingsbeløbet, inklusive administrationsgebyrer.
  • Deadline 3 : 60 dage efter din ordre, 1/4 af bestillingsbeløbet, inklusive administrationsgebyrer.
  • Deadline 4 : 90 dage efter din ordre, 1/4 af bestillingsbeløbet, inklusive administrationsgebyrer.

I tilfælde af afvisning af din betaling giver vi dig 7 dage til at regulere din situation uden renter på restancer, mens vi bevarer retten til at drage fordel af din «lette betaling i rater». Efter denne periode mister du retten til at drage fordel af «betaling i rater», og alle beløb forfalder straks. Renter for forsinket betaling beregnes fra datoen for din ordre til ECB-sats plus 10 procent tuden forudgående varsel.


11. Fortrydelsesret

Kunden har en fortrydelsesret, som han/hun kan udøve uden at give nogen grund eller betale nogen form for sanktioner - bortset fra betaling af returforsendelsesgebyret - i en periode på 14 dage fra modtagelsesdagen for varer bestilt på hjemmesiden.

For at udøve fortrydelsesretten skal kunden underrette virksomheden skriftligt i en klart formuleret erklæring inden for 14 dage fra modtagelsen af den pågældende vare. Kunden kan åbne en ticket i den relevante ordre for at kontakte eftersalgsservice eller kan sende en fax eller et brev (AD TYRES INTERNATIONAL SLU Carrer Bonaventura Armengol nummer 10, AD500 Andorra la Vella, Andorra).

Kunden afholder alle omkostninger ved returnering af varerne ved udøvelse af sin fortrydelsesret, kun prisen på det købte produkt og forsendelsesomkostningerne refunderes fuldt ud.

Virksomheden er ikke i stand til at tage monterede hjul tilbage, undtagen hvis leveringen nægtes på grund af skader under transporten.

Produkterne skal returneres i deres originale emballage – ubrugte og ubeskadigede.

Gebyret for returforsendelse trækkes altid fra den endelige refusion af ordren.

Produkterne kan returneres på følgende måder

  • AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan organisere varens returnering og derefter tilbagebetale kunden inden for maksimalt 15 dage fra datoen for modtagelsen af varen på lageret med et fradrag for returforsendelsesgebyret på 190 kr pr. vare.
    Hvis varen er monteret eller brugt, tilbagebetales der ingen refusion.
  • Kunden kan beslutte at returnere varerne for egen regning. I dette tilfælde skal kunden kontakte AD TYRES INTERNATIONAL SLU for at få den returadresse, hvor produkterne skal sendes tilbage til. I dette tilfælde tager kunden det fulde ansvar for transporten indtil det tidspunkt, hvor produktet ankommer til lageret hos AD TYRES INTERNATIONAL SLU. Virksomheden kan ikke holdes ansvarlig for tab eller skade under returforsendelsen. Når produktet er returneret til lageret, behandler AD TYRES INTERNATIONAL SLU den fulde refusion. Kunden refunderes med samme betalingsmiddel som ordren blev betalt med: betalingskort, PayPal eller bankoverførsel.
    Hvis betalingen blev foretaget ved bankoverførsel, anmodes der om kundens bankoplysninger.

12. Garanti

AD TYRES INTERNATIONAL SLU har den juridiske pligt til at stille garanti for juridisk overholdelse og skjulte defekter.

Der ydes en garanti på to år regnet fra leveringsdatoen. Han/hun kan vælge at modtage en erstatning eller få refusion; udskiftning afhænger af tilgængelighed. Kunden har ret til at anmode om en ekspertvurdering af et dæk, hvis han/hun mener, det er defekt.

Det er obligatorisk at sende dækket tilbage til producenten til ekspertvurdering. Returtransporten er AD TYRES INTERNATIONAL SLUs ansvar.

Ekspertvurderingen kan tage op til flere måneder (mindst 3 måneder). I denne periode kan virksomheden ikke sende en erstatning til kunden eller tilbagebetale ham/hende uden resultaterne af ekspertvurderingen.

Når ekspertvurderingen er udført, modtager kunden ekspertevalueringsrapporten, der informerer ham/hende om resultatet. Der kan ikke indgives en reklamation efter modtagelse af resultaterne.

Hvis ekspertvurderingen afslører en fejl, refunderes kunden, ellers bliver virksomheden nødt til at fakturere kunden for omkostningerne ved evalueringen, som beløber sig til 250 kr pr. dæk.

Kunden refunderes med samme betalingsmiddel som ordren blev betalt med.

Hvis resultatet af ekspertvurderingen er negativt, ødelægges det pågældende dæk eller returneres til kunden.

AD TIRES INTERNATIONAL SLU garanterer over for alle sine kunder, at produkterne er i overensstemmelse med den europæiske lovgivning og er godkendt til kørsel på vej (medmindre andet er angivet på hjemmesiden, for eksempel til quad-dæk).

Kunden skal sørge for, at de købte dæk og fælge overholder producentens beskrivelse af hans/hendes køretøj.

Kunden skal respektere producentens beskrivelse og anbefaling vedrørende køretøjets sikkerhed og pålidelighed, især for størrelsen på dæk og fælge, oppumpning og dæktryk samt betingelserne for montering og opbevaring af dæk.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU kan under ingen omstændigheder holdes ansvarlig for det valg, kunden træffer, når han/hun køber et produkt, for forkert opbevaring eller for brugen af produktet under forkerte forhold. Kunden skal sikre sig, at de bestilte produkter er kompatible med hans/hendes køretøj og er i overensstemmelse med producentens beskrivelse og anbefaling.

Garantien dækker ikke skader på grund af forkert montering eller normalt slid på dækkene eller konsekvenserne forårsaget af forkert brug af produkterne eller forringelse af produkter på grund af uagtsomhed.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU yder ikke supplerende garanti ud over de juridiske garantier for juridisk overholdelse og skjulte defekter.

Virksomheden kan ikke holdes ansvarlig for montering, afbalancering eller andre tjenester af monteringscentre, hvor kunden bestilte dækkene, da monteringscentre på ingen måde er relateret til virksomheden. Forretningsforholdet mellem monteringscenteret og kunden er underlagt en aftale mellem monteringscenteret og kunden.


13. Intellektuelle ejdendomsrettigheder

Al information relateret til intellektuelle ejendomsrettigheder såsom mærker, produkter, domænenavne, billeder, videoer, tekster osv. er den intellektuelle ejendom, der tilhører AD TYRES INTERNATIONAL SLU.

Ingen overdragelse af intellektuelle ejendomsrettigheder gennemføres gennem de nuværende generelle handelsbetingelser.

Disse varer er AD TYRES INTERNATIONAL SLUs eksklusive ejendom og må ikke bruges eller reproduceres helt eller delvist uden forudgående tilladelse.


14. Force majeure

Ved forekomsten af ​​en uforudset begivenhed eller force majeure, der forhindrer AD TYRES INTERNATIONAL SLU i at opfylde sin forpligtelse over for kunden, suspenderes denne forpligtelse. AD TYRES INTERNATIONAL SLU informerer kunden om forekomsten af ​​en sådan begivenhed hurtigst muligt.


15. Beskyttelse af personoplysninger

AD TYRES INTERNATIONAL SLU er forpligtet til at beskytte den personlige data for brugerne af hjemmesiden daekleader.dk. Alle personlige oplysninger sendes og opbevares sikkert hos hjemmesidens instans for vedligeholdelse i Frankrig. AD TYRES INTERNATIONAL SLU har muligvis brug for at indsamle personlige data om brugerne af sin hjemmeside og overføre dem til sine partnere.

I overensstemmelse med UK Data Protection Act 1998 (som berettiget) har kunder ret til at få adgang til, rette og slette personlige data (som defineret i databeskyttelsesloven) eller til at gøre indsigelse mod behandlingen af ​​dem. Kunder kan gøre dette ved at sende et brev til nedenstående adresse:


AD TYRES INTERNATIONAL SLU
Carrer Bonaventura Armengol num 10, AD500 Andorra la Vella, Andorra
E-mail: cm(a)adtyre.com - Phone: +376 810 888


16. Gældende lovgivning og jurisdiktion

De nuværende generelle handelsbetingelser og aftalen mellem AD TYRES INTERNATIONAL SLU og kunden er underlagt andorransk lov.

AD TYRES INTERNATIONAL SLU vil ikke desto mindre søge en mindelig løsning, før der træffes retslige handlinger.