Continental TKC 70 150/70 R18 70H M+S Bagdæk er på kryds og tværs af verdener. En perfekt blanding mellem TKC 80 for dens OFF ROAD kvaliteter og Trail Attack 2 for dens kvaliteter på vejen. Det er derfor et alsidigt dæk.
Continental TKC 70 150/70 R18 70H M+S Bagdæk er på kryds og tværs af verdener. En perfekt blanding mellem TKC 80 for dens OFF ROAD kvaliteter og Trail Attack 2 for dens kvaliteter på vejen. Det er derfor et alsidigt dæk.
To leveringsmuligheder er tilgængelige for dig, når du afgiver din ordre:
Levering til den adresse du vælger: du vil kunne bringe dine dæk til en af vores partnercentre for at få udført monteringsydelsen.
Levering til en monteringsstation: partneren vil kontakte dig ved modtagelse af din ordre for at aftale en tid og udføre monteringsydelsen.
Partnernes priser er angivet, når du afgiver din ordre. Du kan således vælge den mest fordelagtige og praktiske mulighed.
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Et fremragende dæk, godt og stabilt på både tør og våd vej.
Som erstatning for Michelin Anakee: virkelig i top, ikke støjende, super behagelig og med perfekt vejgreb, både på tørt og vådt underlag … intet at klage over. Jeg har netop kørt 2700 km med den på én uge, og jeg kan ærligt anbefale den.
Jeg har nu monteret dette dæk for tredje gang og er meget tilfreds. Jeg kan rigtig godt lide kombinationen mellem vej og grus. Dog skal man ikke forvente toppræstationer på vådt grus eller sand på grund af den gennemgående midterribbe.
Et meget, meget godt dæk med perfekt vejgreb og komfort. Jeg har bare sænket dæktrykket til maksimalt 2 bar, det er der, det er bedst efter min mening, og off-road sænker jeg det endda til 1,8 bar, hvilket er ideelt på sten eller jord. Afslutningsvis vil jeg tage de samme igen, da de vil være ideelle til vinteren. Der er stadig 2-3000 km at køre, før jeg overvejer at skifte dem.
Så er vi klar til endnu 20.000 kilometer.
Godt
Altså, jeg kan kun give firmaet Grip500 de allerstørste roser og sige tak! Leveringen kom meget hurtigt. Mit problem blev også løst til min fulde tilfredshed. Hatten af – det havde jeg ikke troet muligt!! Jeg vil fortsat bestille hos Grip500 og kan kun anbefale denne virksomhed! Continental TKC 70 er nu mit fjerde sæt; det er det bedste dæk til touring, med fremragende kilometerydelse og et flot greb i al slags vejr! Continental TKC 70 er efter min mening et af de bedste dæk: ekstremt høj kilometerydelse, og jeg har fuld tillid til dækket både i regn og på tør vej.
Meget godt dæk, som jeg udskifter regelmæssigt. Eneste minus: fragtfirmaet DPD er ikke pålideligt. Da jeg var væk, kastede chaufføren mit dæk over porten. Hvem som helst kunne have taget det, og jeg har ingen mulighed for at klage.
For tidligt at sige noget om levetiden, men det er jo et kvalitetsdæk.
Langtidserfaring efter 10.000 km – blandet terræn, fuld oppakning, fuld tilfredshed Sammen med en kollega monterede jeg det samme sæt dæk på vores motorcykler for at tage på en flere ugers rejse til Marokko. Ruten førte os gennem Italien, Frankrig og Spanien til det afrikanske kontinent, med i alt over 10.000 kørte kilometer, heraf mere end 3.000 km på forskelligt terræn i Marokko. Allerede efter få kilometer var dækket fuldt indkørt og overbeviste straks med fremragende vejgreb. På asfalt viste det gennem hele levetiden en meget homogen køreadfærd – stabil, præcis og med fremragende feedback i skråstilling. Selv ved ambitiøs kørsel på kurvede bjergveje forblev grebet konstant og pålideligt. Ved rejsens afslutning var frygtstriben fuldstændig slidt – hvilket taler for den gode ydeevne helt ud til dækkanten. Selv på våd vej viste dækket ingen bemærkelsesværdige svagheder. Grebet var også under regnforhold altid godt forudsigeligt, håndteringen forblev kontrolleret og sikker – ingen uventet glidning eller opretning i sving. Uden for de asfalterede veje kunne dækket også overbevise. På marokkanske grusveje og groft underlag tilbød det tilstrækkelig trækkraft og stabilitet, selv med høj last (3 kufferter, telt, bagagerulle osv.). Naturligvis når det sine fysiske grænser i dyb sand – som for eksempel i Sahara – hvilket er helt forståeligt inden for rammerne af dets vejorienterede design. Trods den høje samlede belastning fra lange etaper, høj varme, skiftende terræn og høj samlet vægt viste dækket et meget ensartet slidbillede. Selv efter over 10.000 km er der stadig tilstrækkeligt mønster tilbage – en fortsat brug over flere tusinde kilometer synes problemfri mulig. Samlet set er jeg yderst tilfreds med ydeevnen. For mig repræsenterer dækket en næsten ideel kombination af sportslig vejpræstation, touring-egnethed og let offroad-kompetence – især til rejser med skiftende forhold og længere etaper væk fra civilisationen.
Beskyttelse af dine personlige data er en stor bekymring for os.
Vi lægger stor vægt på fortroligheden og sikkerheden af alle de oplysninger, du deler med os.
Som en af vores hovedprioriteter har vi implementeret strenge foranstaltninger for at sikre beskyttelsen af dine data.
Vi inviterer dig derfor til at læse vores detaljerede privatlivspolitik, hvor du finder alle oplysninger om indsamling, brug og beskyttelse af dine personlige data.
Vi forpligter os til at respektere dit privatliv og behandle dine data med den største omhu.