Scorpion Rally fra Pirelli er designet i tæt samarbejde med KTM til brug i de mest udfordrende rallyer i verden. Fremragende ydeevne uanset hvor svært terrænet er. Dækkets karkasse er meget robust og sikrer forbedret levetid. Den ekstra brede kontaktflade sikrer optimal bremsning og fremragende kommandooverførsel.
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Alt er i orden.
Aldrig leveret. Jeg venter stadig på pengene.
Jeg anmodede om returnering inden for tidsfristen (produktet opfyldte ikke mine behov)... efter næsten en måned venter jeg stadig på, at de kommer og henter det, da returnering organiseret af kunden ikke accepteres. Aldrig mere Pneumaticileader
Toppen til store trailcykler
Top, monteret under Alpes Moto Festival, det klarede alle 3 dage på spor og asfalt, det danser lidt på asfalten... Scorpion Rally dækket med bid ;-)
Modtaget til tiden og i overensstemmelse med bestillingen
Valgte dæk som erstatning for TKC80 Behageligt overrasket over grebet på vejen Måske lidt mere støjende...
Hvilken forskel!!!! "Forbedret" i forhold til mine tidligere dæk fra Wild Big Man. Dækket griber meget hurtigt og sætter dig på skrå, det er perfekt til kørepræcision. Det store plus er støjen, klart meget mindre støjende. Jeg er nu i Portugal og skifter mellem små veje, stier og motorveje. Dette dæk skuffer ikke, det advarer dig, når dets grebgrænse nærmer sig, perfekt. På motorvejen overskrider jeg ikke 120 km/t på grund af dækmønsteret. Jeg kan virkelig godt lide dette dæk.
Pirelli Scorpion Rally-dækkene overrasker lidt i starten med en meget præcis forende. Man vænner sig hurtigt til denne ændrede køredynamik. Det, der overraskede mig mest på de første meter, var, at bagenden slet ikke styrer ind! Men når dækkene først er kørt til, forsvinder alle disse gener. Når de er blevet varme, synes jeg, de opfører sig rigtig godt, lige så gode på asfalt som i terræn. Pas dog på ved hårde nedbremsninger; man kan lægge motorcyklen fint ned, man mærker, at knopperne deformerer sig, men de holder fast! Den lyd, man hører under 50 km/t, generer mig ikke og afhænger af vejbelægningen. Konklusion: Jeg elsker det offroad-look, de giver min GSA, og selvom jeg måske kører lidt mindre aggressivt i sving, værdsætter jeg den alsidighed, der åbner nye veje for os :)
ALDRIG ANKOMMET på grund af GLS-kurérens snedighed