Intet resultat
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Super flotte fælge med en smuk finish, der fremhæver bilens linjer. Det eneste minus: Ét centerdæksel på en af fælgene har ikke samme blå farve som de tre andre :( Det skæmmer helhedsæstetikken en smule. Måske kunne I sende mig et blåt centerdæksel eller tre i sølvgrå? Det ville være fantastisk. Tak. Kiki88
Meget tilfreds med fælgene, men siden jeg fik dem, ryster bilen, når jeg kører over 100 km/t.
Smukke fælge. Bestilling og rådgivning var upåklagelig. Mange tak.