Klik på en række for at filtrere anmeldelser.
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Alufælgene og dækkene kom meget hurtigt. De er også super. Gerne igen.
Alt er perfekt - de passer super godt til bilen (vinrød).
Fantastisk fælg, meget flot udført, virkelig fremragende, og meget hurtig levering.
OK, de er i orden.
Super kvalitet og 100 % perfekt pasform. Handler gerne her igen!
Meget godt køb Godt emballeret. Hurtig og korrekt levering
Med hensyn til fælgene: fremragende og meget flotte at se på. Jeg ville helt sikkert købe dem igen. Med hensyn til håndteringen af ordren: den ankom delvist forkert (3 fælge i den korrekte størrelse og én i en mindre størrelse). En ombytning var ikke mulig på grund af logistiske forhold på lagrene. De håndterede returforsendelsen på cirka to dage uden forudgående varsel, men bad mig om at lægge en ny ordre. Jeg venter stadig, forhåbningsfuldt, på tilbagebetalingen, og den “nye” fælg kostede et dusin euro mere end det, jeg oprindeligt bestilte. Hvis I ikke er så uheldige som jeg var, kan jeg varmt anbefale butikken. Ellers må I forvente lidt besvær med en kundeservice, der kun arbejder via tickets. Jeg giver 3 stjerner og ikke 5 kun på grund af denne gene og er klar til at opdatere anmeldelsen, så snart jeg er blevet refunderet.
Alt var i orden, kun leveringen tog lidt længere tid—ca. 2 uger—og sporingen var uoverskuelig, alting på italiensk. Til sidst kom varen dog uden problemer, omhyggeligt pakket ind!
Tilfreds, passer til bilen, prisen er acceptabel
De prisvenlige fælge blev leveret hurtigt og gratis til monteringspartneren og monteret perfekt dér. De ser rigtig godt ud på min bil. Jeg ville til enhver tid købe dæk og fælge hos « Reifenleader » igen og få dem monteret hos « Car-Klinik » i Brunn am Gebirge. Rudolf