Gennemse vores brede udvalg af modeller Bridgestone og find den, der passer perfekt til dine behov. Nyd de bedste priser på hele vores udvalg!
Eksklusiv teknologi fra Bridgestone til udvikling af dæk, der gør det muligt at måle og visualisere dækkenes kontaktfladeadfærd under faktiske kørselsforhold. Tidligere bestod dækudvikling i at udføre simuleringer, bygge prototyper og bruge laboratoriemålinger samt faktiske køretøjstests for at verificere ydeevnen. ULTIMAT EYE™ genskaber i laboratoriet højhastighedskørselsforhold svarende til et faktisk køretøj, hvilket gør det muligt at visualisere dækkenes kontaktfladeadfærd. Ud over de tidligere faktiske køretøjstests tillader dette en højpræcis analyse og verifikation af ydeevnen på et solidt videnskabeligt grundlag. Ved hjælp af teknologi designet til at udvikle dæk til de mest krævende bil- og motorcykelløb i verden, kan måle- og analyseudstyret håndtere hastigheder op til 400 km/t og hældningsvinkler op til 60 grader.
Alle bagdæk fra Battlax drager fordel af en enkeltspiral bæltekonstruktion. Det er en unik aramidbånd, der kontinuerligt er viklet omkring hele dækkets omkreds. Unikheden af båndet forhindrer overlapning af lag, svejsninger eller samlinger og bringer en ukendt lethed over den standard krydsbælte design. Den enkeltspiral bælte reducerer drastisk enhver opvarmning, der opstår under dækkets rotation. Resultatet er øget stabilitet og forbedret stødabsorberingseffektivitet.
Bagdækkene Battlax BT-012SS følger et revolutionerende design med en dobbelt bælte. Den enkelte spiralbælte suppleres med et bælte på hver skulder. Dette design sikrer en flot greb i kurverne, kombineret med en manøvredygtighed og stødabsorption uden lige. Derudover er den centrale del af rullebanen efterladt fri, hvilket gør kørsel i lige linje mere stabil.
Udsprunget fra de kreative hjerner hos Bridgestones MotoGP-ingeniører, skiller 5LC-teknologien for bagdæk sig ud ved at kombinere 5 lag af 3 forskellige gummiblandinger. : Midten af løbebanen prioriterer stabilitet og levetid takket være en hård blanding, skuldrene tilbyder utrolig trækkraft takket være en medium gummiblanding og endelig tillader ydersiden ekstrem greb i kurver takket være en højgrebsblanding. I sidste ende, en innovativ teknologi til tjeneste for en betagende oplevelse!
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Super dæk, jeg kører med det for anden gang. Dækket har været brugt på landevej, motorvej, i bjergene, i byen og også offroad – altid i top.
Har nu kørt 1.500 km med dem. De styrer virkelig præcist, også i regnvejr. Indtil videre meget tilfreds; nu må vi se, om de virkelig slides langsommere end T32.
Levede op til alle forventninger
Dejligt dæk, der giver rolig styring på min motorcykel. Dækket er stille og gør bare, hvad det skal. Også godt på våd vej!
Alt er i top, jeg er meget tilfreds.
Det bedste dæk, jeg har prøvet
Hurtig levering, godt dæk.
Jeg kan endnu ikke sige meget om dækkets levetid. Det er et relativt blødt dæk, som jeg vil placere som et sportsligt vej-/banedæk (hybrid). Dækket føles meget stabilt og falder ret smidigt ind i svinget. Jeg har kørt ved omkring 13-17 grader, og dækket bliver varmt, men under det ideelle. Dækket klarer sig pænt i regn inden for sin kategori. Forvent dog ikke ydeevne som et Michelin-road-dæk; dækket er simpelthen ikke lavet til det.
Førsteklasses dæk
Meget tilfreds og fuld tillid. Jeg kørte tidligere på T30.