Gennemse vores brede udvalg af modeller Bridgestone og find den, der passer perfekt til dine behov. Nyd de bedste priser på hele vores udvalg!
Eksklusiv teknologi fra Bridgestone til udvikling af dæk, der gør det muligt at måle og visualisere dækkenes kontaktfladeadfærd under faktiske kørselsforhold. Tidligere bestod dækudvikling i at udføre simuleringer, bygge prototyper og bruge laboratoriemålinger samt faktiske køretøjstests for at verificere ydeevnen. ULTIMAT EYE™ genskaber i laboratoriet højhastighedskørselsforhold svarende til et faktisk køretøj, hvilket gør det muligt at visualisere dækkenes kontaktfladeadfærd. Ud over de tidligere faktiske køretøjstests tillader dette en højpræcis analyse og verifikation af ydeevnen på et solidt videnskabeligt grundlag. Ved hjælp af teknologi designet til at udvikle dæk til de mest krævende bil- og motorcykelløb i verden, kan måle- og analyseudstyret håndtere hastigheder op til 400 km/t og hældningsvinkler op til 60 grader.
Alle bagdæk fra Battlax drager fordel af en enkeltspiral bæltekonstruktion. Det er en unik aramidbånd, der kontinuerligt er viklet omkring hele dækkets omkreds. Unikheden af båndet forhindrer overlapning af lag, svejsninger eller samlinger og bringer en ukendt lethed over den standard krydsbælte design. Den enkeltspiral bælte reducerer drastisk enhver opvarmning, der opstår under dækkets rotation. Resultatet er øget stabilitet og forbedret stødabsorberingseffektivitet.
Bagdækkene Battlax BT-012SS følger et revolutionerende design med en dobbelt bælte. Den enkelte spiralbælte suppleres med et bælte på hver skulder. Dette design sikrer en flot greb i kurverne, kombineret med en manøvredygtighed og stødabsorption uden lige. Derudover er den centrale del af rullebanen efterladt fri, hvilket gør kørsel i lige linje mere stabil.
Udsprunget fra de kreative hjerner hos Bridgestones MotoGP-ingeniører, skiller 5LC-teknologien for bagdæk sig ud ved at kombinere 5 lag af 3 forskellige gummiblandinger. : Midten af løbebanen prioriterer stabilitet og levetid takket være en hård blanding, skuldrene tilbyder utrolig trækkraft takket være en medium gummiblanding og endelig tillader ydersiden ekstrem greb i kurver takket være en højgrebsblanding. I sidste ende, en innovativ teknologi til tjeneste for en betagende oplevelse!
For at kunne vurdere dette produkt, skal du først have afgivet en ordre. Vi informerer dig om, at anmeldelser efterladt på webstedet er underlagt en kontrolprocedure. Anmeldelser er kun sorteret i kronologisk rækkefølge.
Et godt og holdbart dæk.
Meget godt greb. Fremragende køreegenskaber. For mig er det et af de bedste dæk ved alle temperaturer, fra foråret og helt ind i efteråret.
Et dæk, der giver dig tillid, stabilt på både tør vej og i regnvejr. Det holder sig klistret til asfalten selv ved store hældninger i skarpe sving. Jeg tror, jeg vil købe dette dæk igen.
Perfekt vejgreb på både tør og våd vej; den føles sikker hele vejen. Jeg anbefaler den, selv om levetiden efter min mening er lidt kort – den var slidt op efter 7.000 km. Jeg kører næsten kun i bjergterræn ved normal kørsel, alene eller med passager, og motorcyklen er lidt tung, men jeg vil købe det samme bagdæk igen.
Meget gode køreindtryk, har aldrig svigtet, men 6.000 km er ikke nok.
Fremragende dækvalg
Slidstyrken er ok. I den køligere årstid kan man også stole på dækket. Man skal bare forstå, at det godt nok fungerer, men ikke er helt begejstret for det; ved dybe nedlægninger mærker man, at det har en smule mere dynamik. Men det virker – jeg har nu monteret det tredje sæt og er tilfreds. Og det er simpelthen det billigste af alle producenter, hvis man overhovedet kan tale om billigt med de nuværende sætpriser.
Alt gik perfekt, monteringspartneren var fremragende!
Jeg er helt tilfreds, tak, fortsæt endelig sådan!
Fordæk og bagdæk blev slidt jævnt, kan man sige, med min 50 hk enduro. Det var en god sæson, nu skifter jeg til offroaddæk.