GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 5 255/35 R19 96Y (XL, MFS, MO, EVR) er lig med ekstrem komfort og fremragende bremseevne på våde veje. Bremselængden forkortes på våde kørebaner. Sporty greb på tørre veje.
Beskrivelse
GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 5 255/35 R19 96Y (XL, MFS, MO, EVR) er lig med ekstrem komfort og fremragende bremseevne på våde veje. Bremselængden forkortes på våde kørebaner. Sporty greb på tørre veje.
Beskrivelse
anmeldelser
Snekæder
Montering
Impuls kontrolforbindelse
En større mængde silica er blevet tilføjet til gummiblandingen.
Bremselængden er forkortet på både tør og våd vejbane.
Power Cushion
Karkassen og slidbanen er stabilt forbundet.
Ekstremt præcis kørsel på tør vej.
214 kundekommentarer
4.5 af 5 stjerner
Forbrug
3.5 /5
Fugtig vej
4.0 /5
Tør vej
4.5 /5
Komfort
3.5 /5
Kvalitet/Pris
3.5 /5
Stabilitet
4.0 /5
Støj
3.5 /5
Holdbarhed
3.0 /5
Forbrug
3.5 /5
Fugtig vej
4.0 /5
Tør vej
4.5 /5
Komfort
3.5 /5
Kvalitet/Pris
3.5 /5
Stabilitet
4.0 /5
Støj
3.5 /5
Holdbarhed
3.0 /5
Internetbrugernes meninger
Vi informerer dig hermed om, at anmeldelserne på siden gennemgår en kontrolprocedure. Anmeldelserne opføres kun i kronologisk rækkefølge
- Vej
- Normal
- 10000 km
Meget god, stille dæk
- Vej
- Normal
Afbalanceret dæk
- Vej
- Normal
- 3200 km
For en lille SUV (Audi Q2) efter 3200 km:
(+) Godt vejgreb på tør og våd vej, behagelig og stabil kørsel på almindelige veje og motorveje.
(-) Mere støjende og højere forbrug (7,5 l/100 km) i stedet for 6,0 l/100 km med mine vinterdæk Continental Primacy 3.
- Vej
- Normal
- 15000 km
Støjsvag dæk, meget god kontakt med vejen.
Godt greb.
- Motorvej
- Sportlig
Godt dæk
- Bjerg
- Sportlig
- 2000 km
Efter adskillige ture kunne jeg prøve disse dæk under sportkørsel, en fremragende vejposition i hurtige sving, en forbedring af bremseevnen og godt greb på vådt underlag.
- Motorvej
- Sportlig
Meget gode dæk
- Vej
- Sportlig
- 1200 km
Mit første indtryk efter 1200 kilometer er meget positivt.
Sammenlignet med mine gamle Pirelli P7 dæk er disse dæk mere støjsvage, mere komfortable og synes også at være mere brændstoføkonomiske.
Meget mindre generet af ujævnheder på vejen, bilen føles mere stabil og hurtigere.
Selv ved høj hastighed i lange sving giver dækket ikke op.
Efter 1200 km kan jeg ikke sige noget om levetiden.
- Vej
- Normal
For mig var det klart, at jeg ville købe en god klæbende, meget stille og alligevel sportslig dæk, uanset prisen.
Der var to mærker på spil:
- Dunlop SP Sport Maxx
- Goodyear Eagle F1 Assi. 5
Men da kun en af dem bar betegnelsen MO, valgte jeg F1, selvom den fra fabrikken havde cirka 1,5 mm mindre mønsterdybde end Dunlop.
Hilsen Willi