Almindelige spørgsmål

De dæk der sælges på nettet er det de samme som dem jeg finder på mit værksted?

Ja, de dæk vi sælger på vores hjemmeside er nye og fuldstændig identiske med dem som sælges af dit værksted. Desuden, er Daekleader.dk leverandør for adskillige værksteder og forhandlere i Danmark.


Hvor kan jeg få monteret dæk købt på nettet?

Montering er ikke et problem, du kan vælge et værksted, som kan modtage og montere dækkene direkte på vores hjemmeside, når du bestiller. Du kan også få dem leveret hos dig og tage over på et af de værksteder som vi angiver, under monteringscentre.


Hvor lang tid tager det at få leveret dækkene?

Vi angiver leveringsfrist direkte på hvert dæk i din kurv. Vores levering er hurtig og pålidelig.


Hvordan leveres dækkene hvis jeg ikke er hjemme?

Det er ikke et problem. Transportøren lægger en meddelelse med alle oplysninger, således at du kan kontakte ham og aftale en ny leveringsdato. Hvis du ikke kontakter ham, vil han alligevel levere en gang til. Hvis du stadig ikke er hjemme, vil dækkene stå til rådighed og afhentning i 15 dage, i et lager tæt på leveringsadresse.


Er betaling sikker?

Sikker betaling foregår gennem HIPAY, eksperter inden for feltet. HIPAY er en anerkendt virksomhed, inden for on-line betaling og du risikerer intet ved betaling via vores hjemmeside.


De dæk der ses på hjemmesiden, findes de på lager?

Ja, hvis de tilbydes på vores hjemmeside, så har vi dem på lager og vi kan sikre en hurtig levering.


Er det muligt for mig at følge min bestilling?

Ja, vi kan give Track & Trace nummer til hver bestilling.


Hvis levering sker på værksted, kalder de når de har modtaget levering?

Ja, ved modtagelse af dine dæk skal værkstedet kontakte dig for at aftale tid. Du bliver ligeledes informeret om modtagelse ved hjælp af Track & Trace nr..